Опубліковано Сергеєм Кучеренком Понеділок, 1 квітня 2019 р.

Did you smile today? А сьогодні — треба, і краще, щиро!
Незважаючи на політичні розбіжності, переведення часу,

понеділок і інші

весняні сюрпризи сьогодні всім потрібно посміхнутися! Усмішка не завжди означає щастя, іноді вона показує, що людина сильна і

впевнений в

своїх ресурсах.
Сьогодні ми починаємо інформаційну кампанію про людські ресурси — в робочий час, на робочому

місці. Перший день Марафону корпоративного здоров’я і благополуччя присвячений усмішці! Так, на роботі можна і потрібно посміхатися — не тільки клієнтам і колегам, а й самому собі. Про силу посмішки прекрасно сказав Рон Гутман, про необхідність в робочий час — Дейл Вільямс — https://my.happify.com/hd/smile-and-laugh-at-work/

Як провести в колективі тиждень посмішки? Почніть з простого:
— стіна з фотографіями усміхнених співробітників,
— конкурс анекдотів на робочу тематику,
— корпоративний челендж — «посмішка — поняття р-а-з-т-я-ж-и-м-о-е»,
— вітання на початку дня на корпоративному порталі (жарт, смайлик, мотиватор),
— ранкове звернення до колеги з посмішкою,
— смайлики підтримки сумного співробітнику,
— «потяг посмішки» — отримав — передай іншому,
— посміхнутися трьом незнайомим співробітникам (у великих компаніях, коли ставлять завдання познайомитися з 10-ю співробітниками за тиждень).

А тепер про складне. У тиждень посмішки дотримуватися 2 правила:
1) перетворити формальну посмішку в щиру,
2) посмішка повинна бути доречною — для Вас, для того, кому посміхаєтеся і оточенню в цілому. Для робочої атмосфери це важливо. Інакше може бути як в анекдоті: коли ви плачете, ніхто не бачить ваші сльози, коли ви щасливі, ніхто не помітить вашу посмішку, але спробуйте тільки пукнути))).

Міняйте «атмосферу» колективу посмішкою і пишіть досвід в коментарях!

Про Марафоні инсайтов — https://www.facebook.com/…/a.348492428979…/568891786940051/…

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *