Чи знаєте Ви, що слово

«здоров’я» найчастіше звучить в квітні? Одна з причин — Всесвітній день здоров’я і велика кількість заходів до цієї події.
Health Promo прагматично слід ініціативам ВООЗ: створена

КОРПОРАТИВНА ПЛАТФОРМА ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ДОБРОБУТУ, підготовлено керівництво «БІЛА КНИГА ХЕЛС-МЕНЕДЖМЕНТУ», проводяться консультації щодо впровадження.
З 1 квітня по 12 травня ми запланували інформаційний марафон — 42 дня инсайтов корпоративного здоров’я і велнес. Глобальна мета — мотивація роботодавців інвестувати в здоров’я і благополуччя співробітників.
Ідеєю марафону вже зацікавилися різні стейк-холдери: страховики, брокери, асистанси, приватні клініки, і звичайно, HR — відділи прогресивних компаній. Кожен день ми плануємо розміщувати матеріали на тему розвитку культури здоров’я в колективі, залучення персоналу і підвищення ефективності робочого дня.
Ми закликаємо вас коментувати, ділитися публікаціями, а також, «не бути скромним» — розкривати свої практичні кейси. Обмін думками прискорить адаптацію до світового тренду «Охорона здоров’я, орієнтоване на роботодавця» і допоможе донести до співробітників, що відповідальність за здоров’я — не тільки

в сфері медичних послуг.
Брати участь в марафоні Інсайт просто:
1) поставити Подобається сторінці HealthPromo,
2) поділитися у себе на сторінці цією публікацією про старт Марафону,
3) поділитися будь-який інший публікацією в період Марафону.
Як стати учасником КОРПОРАТИВНІЙ ПЛАТФОРМИ І ДОБРОБУТУ? — Поділитися на своїй сторінці трьома публікаціями в період Марафону і надати на розгляд Ваш інсайт.
За підсумками Марафону найпродуктивніших учасників очікують призи …
МАРАФОН Інсайт — це 42 дня публікацій. Уже проставлені резерви для учасників першого тижня. Приєднуйтесь, щоб отримати новий досвід!